2010-09-28 12:32:00 KRITERIJI ZA OCJENJIVANJE VLADANJA – OŠ BANIJA
Dragi naši učenici i roditelji, Prema Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi uspjeh učenika prati se i ocjenjuje tijekom nastave. Učenici se ocjenjuju iz svakog nastavnog predmeta te iz vladanja. Ocjene iz vladanja su opisne: uzorno, dobro, loše. Prilikom upisa u srednju školu učenici osmog razreda mogu dobiti još jedan bod ukoliko su bili u sedmom i osmom razredu ocijenjeni iz vladanja ocjenom- uzorno. Naša škola je sastavila kriterije za pojedinu ocjenu vladanja i o pridržavanju tih kriterija ovisit će i ocjena ( uzorno, dobro, loše ).
KRITERIJI ZA OCJENJIVANJE VLADANJA – OŠ BANIJA UZORNO DOBRO LOŠE Poštuje Pravilnik o kućnom redu škole i Razredna pravila Redovno izvršava školske obveze. Redovito pohađa nastavu i druge oblike odgojno – obrazovnog rada. Savjesno ( u okviru svojih mogućnosti ) pristupa radnim zadacima i aktivno sudjeluje u nastavnom procesu. Čuva školsku imovinu i imovinu drugih učenika.
Kulturno se ophodi prema ostalim učenicima, nastavnicima i osoblju škole. Tolerantno se odnosi prema različitostima. Argumentirano brani svoj stav, vodeći računa o normama ponašanja i osjećajima drugih ljudi ( pristojno objašnjava svoje mišljenje ). Spreman / spremna je na suradnju i pomaganje drugima. Nema izrečenu pedagošku mjeru. * * Uzorno vladanje može imati i učenik / ca kojemu/ kojoj je izrečena Opomena, ali samo ako je preuzeo/ la odgovornost za posljedice svog ponašanja i popravio/la se.
Uglavnom poštuje Pravilnik o kućnom redu
I Razredna pravila. Povremeno zanemaruje izvršavanje školskih obveza. Kasni na nastavu.
Rijetko neopravdano izostaje. Ponavlja pogreške na koje je već upozoren / a, ali ih nakon upozorenja ispravlja. Neprimjereno se odnosi prema učenicima, nastavnicima i osoblju škole. Nakon ukazivanja na neprimjereno ponašanje učenik/ca se ispričao/la i nije ponavljao/la takvo ponašanje. Preuzima odgovornost za svoje neprimjerene postupke tek nakon ukazivanja na njih. Povremeno dolazi u sukob s drugima zbog neuvažavanja drugih i neprihvaćanja različitosti. * Dobro vladanje može imati i učenik/ca kojemu/joj je izrečena pedagoška mjera Ukora, ali samo ako je preuzeo/la odgovornost za posljedice svog ponašanja i popravio/la se.
Ne poštuje Pravilnik o kućnom redu škole te Razredna pravila. Ne izvršava redovno školske obveze. Ne želi sudjelovati u nastavnom procesu ni uz poticaj nastavnika. Neopravdano izostaje s nastave ili samovoljno napušta nastavu. Nekulturno se ophodi prema ostalim učenicima, nastavnicima i osoblju škole. Nasilan / na i netolerantan/na prema drugima te rijetko preuzima odgovornost za posljedice svog ponašanja. Sklon/na je optuživati druge i prebacivati odgovornost. Greške ponavlja unatoč upozorenjima o neprimjernosti ponašanja i poticajima da ih korigira. Ne surađuje i ne prihvaća upute i savjete. * Izrečena mu / joj je pedagoška mjera Ukora ili Strogog ukora nakon čega nije prihvatio /la promjenu ponašanja. |
Osnovna škola Banija |