Projekt: Želim se dobro osjećati
Učenici 6.b razreda i ove školske godine sudjeluju u projektu „Želim se dobro osjećati/I want to feel good“.
Sudjelovanjem u projektu, učenici će razvijati komunikacijske sposobnosti, suradnju, jačati empatiju i toleranciju. Projekt se provodi održavanjem različitih radionica i aktivnosti koje će u školi održati učiteljica matematike i fizike Ana Graša te socijalna pedagoginja Dijana Grginčić.
1. aktivnost: Titravi mobili – radionica
Prva radionica u kojoj su učenici sudjelovali bila je povodom obilježavanja Tjedna održivog razvoja. Učenici su od različitih materijala izrađivali mobile. Sudjelovanjem u radionici jačali su međusobnu suradnju te pokazali koliko su kreativni. 😊 Radionicu je održala Sanja Graša, knjižničarka Knjižnice za mlade Karlovac.
Kako je bilo na radionici, možete vidjeli na poveznici Knjižnice za mlade.
2. aktivnost: Međunarodni dan tolerancije
Međunarodni dan tolerancije obilježava se 16. studenog od 1996. godine kad ga je proglasila Opća skupština Ujedinjenih naroda kako bi se podigla svijest građana o važnosti poštivanja i uvažavanja različitosti.
Učenici 6.b razreda na satu razrednika razgovarali su o značenju riječi tolerancija. Prikazane su im slike poznatih osoba (pjevači, glumci, sportaši…). Učenici su trebali izreći svoje mišljenje o tim osobama samo na temelju izgleda. Zatim im je rečeno nekoliko činjenica o tim osobama, pokazane slike iz privatnog života. Učenici su ponovno trebali izreći svoje mišljenje o njima i odrediti bi li se družili s njima.
Kroz razgovor su zaključili da nije važan izgled osobe nego osobine koje ta osoba ima.
3. aktivnost: Ponosan/ponosna sam na…
Ovu aktivnost započeli smo prošle godine. Učenici zapisuju na papiriće postignuća/sposobnosti/djela na koja su ponosni na sebe. Tijekom prvog polugodišta, učenici su tjedno pisali svoje uspjehe te su ih na kraju prvog polugodišta stavili na papir.
4. aktivnost: Dan sigurnijeg interneta
Ove godine, Dan sigurnijeg interneta obilježen je radionicom u kojoj su učenici pričali o društvenim mrežama i koliko imaju otvorenih profila na društvenim mrežama. Razgovarali smo i o lažnim profilima te zašto ih različiti ljudi otvaraju. Radionicu smo završili aktivnošću „Dvije istina i jedna laž“ u kojoj su učenici trebali izreći dvije istinite činjenice i jednu lažnu. Ostali učenici trebali su pogoditi koja je činjenica lažna, a koje su istinite.
5. aktivnost: Dan ružičastih majica
Posljednju srijedu u mjesecu obilježava se Dan ružičastih majica, odnosno Dan borbe protiv vršnjačkog nasilja koji se obilježava diljem svijeta. Učenici 6.b razreda pogledali su video isječak u kojem je prikazano kako se suprostaviti nasilnicima. Zatim su crtežima prikazali različite situacije u kojima su primijenili prikazano.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |