Integrirani projektni zadatak: tehnička kultura i informatika 6.r
Tijekom nastave na daljinu učenici šestih razreda imali su integrirani projektni zadatak u kojem su izrađivali modele različitih vrsta mehanizama te ih prezentirali u PowerPointu.
Kroz temu Vrste i zadaće strojeva učenici su se upoznali s vrstama energetskih i radnih strojeva koji koriste različite vrste mehanizama i motore s unutarnjim izgaranjem za obavljanje rada. Nakon toga dobili su zadatak da uz pomoć video upute izrade mehanizam od priručnih materijala.
Učenici su mogli izraditi jednu od tri ponuđene tehničke tvorevine: tarni mehanizam, remenski prijenos ili model cilindra s klipom. Video uradak svoje tehničke tvorevine postavili su u prezentaciju. U videu su koristili odgovarajuće tehničko nazivlje i objasnili njenu funkcionalnost te primjenu u svakodnevnom životu.
U izradi PowerPoint prezentacija učenici su primjenjivali stečena informatička znanja oblikovanja prezentacije: sklad boja i oblika, umetanja dodatnih elemenata ( SmartArt grafika, tablica, podnožje slajda, poveznice, animacije, video i gotove oblike).
Kroz ovaj integrirani projektni zadatak učenici su razvijali svoju motoriku, kreativnost u oblikovanju ideja i rješavanju problema učiteljica informatike Dragana Škrtić i učiteljica tehničke kulture Ankica Veseljić nastojale su nastavu na daljinu učiniti zabavnom za učenike, a njih potaknuti na istraživačko učenje i integriranje znanja.
Neke od prezentacija možete pogledati na poveznicama:
Izrada modela cilindra s klipom
Izrada tarnog mehanizma
Remenski prijenos
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |