Osnovna škola Banija i ove je školske godine, 5. prosinca sudjelovala u Večeri matematike. Večer matematike je projekt Hrvatskog matematičkog društva koji se obilježava svake godine prvog četvrtka u prosincu.
Večer matematike je skup interaktivnih radionica kojima je cilj izgradnja pozitivnog stava djece prema matematici. Sudjelovanjem u različitim radionicama i rješavanjem različitih problema učenici otkrivaju onu zabavnu stranu matematike.
Učenici 7.a sudjelovali su u radionici Matematika i zima koju je vodila učiteljica matematike Ivana Roksandić. Ucrtavanjem zadanih točaka u pravokutni koordinatni sustav, učenici su stvarali različite zimske motive.

Učenici 7.b i 8.b sudjelovali su u radionici Tangram koju je vodila učiteljica matematike i fizike Ana Graša. Nakon što su saznali nešto o povijesti tangrama, učenici su slagali različite motive. Učenici 8.b još su na zabavan način provjerili koliko su uspješni u crtanju različitih motiva slijedeći zadane upute.


Učenici 5.b sudjelovali su u radionici Pahuljice koju je vodila učiteljica matematike Kata Vladić. Učenici su saznali kako primjenom matematičkih motiva mogu stvoriti različite pahuljice kojima su okitili svoju učionicu.

Učenici 5.c sudjelovali su u radionici Origami božićni ukrasi koju je vodila učiteljica engleskog jezika Lorena Jelkovac. Učenici su tehnikom origamija savijali papir kako bi dobili ukrase kojima su ukrašavali razredno božićno drvce, a potom i učionicu. Aktivnost su povezali s matematikom jer su pri izradi pahuljica izrezivali različite geometrijske oblike.

Učenici 4.b razreda sudjelovali su u radionici Code-Knacker koju je vodila učiteljica njemačkog jezika Danijela Kikić Dakić. Radionica je sastojala od dvije različite aktivnosti. U prvom su dijelu učenici kroz igru Bingo ponovili brojeve 0-20 na njemačkome jeziku. U drugom su dijelu suradnjom u skupinama rješavali niz od 5 zadataka kako bi otkrili kod kao završni dio zadatka. Učenici su pritom zbrajali, oduzimali, dijelili i množili te rješavali mozgalice sve u svrhu povezivanja jezika i matematike. Svi su učenici uspješno pronašli kod kao konačno rješenje u drugoj aktivnosti.

Učenici polazinici izvannastavne skupine GLOBE sudjelovali su u radionici Matematika u školskom parku koju su vodile učiteljica kemije i tehničke kulture Ankica Veseljić i učiteljica prirode i biologije Andreja Gašparović. Učenici su pomoću milimetarskog papira određivali i uspoređivali površinu listova breze i lipe. Također su vagali svježe i osušene listove i određivali prosječnu masu lišća. Iz dobivenih podataka izračunali su prosječnu količinu ugljika koje stablo pohrani u lišću. Mjerenja su ponovili kada je lišće breze i lipe promijenilo boju. Rezultate svojih mjerenja prikazali su u tablici. Zaključili su da listovi lipe imaju veću prosječnu površinu, ali manju prosječnu masu. Stablo breze je recikliralo iz lišća i pohranilo za zimu veću prosječnu masu ugljika po m2.
