Europska razmjena božićnih ukrasa
Treću godinu zaredom OŠ Banija sudjeluje u projektu "European Christmas Tree Decoration Exchange", projektu kulturne razmjene informacijskog centra Europe Direct Wrexham u kojem sudjeluju osnovne škole iz cijele Europe.
Učenici škola sudionica iz europskih zemalja izrađuju božićne ukrase kojima predstavljaju sebe, svoj kraj, zemlju, povijest i kulturu. Čitajući informacijske pakete škola s kojima smo bili u grupi, učimo o Božiću u drugim zemljama i o aspektima svake zemlje poput jezika, povijesti i kulture te uočavamo važnost razumijevanja onoga što znači biti građanin Europe.
NAŠA IDEJA:
U ovom projektu nastavili smo priču iz prethodnog mjeseca koji je nosio naziv Mjesec hrvatske knjige. Stavljajući naglasak na staro hrvatsko pismo - glagoljicu, zajedničkim radionicama učenici su izradili različite ukrase poput vunenih kapica, glinenih i izvezenih ukrasa.
Svaki ukras kao dodatak imao je jedno slovo glagoljice, a zajedno su slova tvorila glavnu poruku ovog projekta „Sretan Božić“. Uz slovo, priložili smo i QR kod, čijim se skeniranjem otvara PDF dokument u kojem predstavljamo našu školu, zemlju, božićne običaje, tradiciju i kulturu.
18.12.2018. pridružili smo se učenicima OŠ Grabrik i OŠ Dragojle Jarnević tijekom kićenja božićnog drvca u knjižnici za mlade u Karlovcu, a učenica Lucija dala je kratko izvješće o cijelom projektu lokalnoj televizijskoj postaji TV4r. Priču ovog projekta završili smo uređivanjem božićnog kutka u našoj školi, a s nestrpljenjem iščekujemo nastaviti je i sljedeće godine. Svima koji su svojim radom i trudom sudjelovali u ovom projektu, od srca zahvaljujemo.
Dokument koji su izradili učenici i koji smo priložili uz poslane božićne ukrase školama unutar naše grupe za razmjenu (kao QR kod) možete pogledati u prilogu.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |