Daroviti učenici - 2018./2019.
„Daroviti učenici se ističu stvaralačkim mišljenjem, apstraktnim rasuđivanjem, posjeduju širok dijapazon interesa i kvalitetu rada.„
Tako smo u ovoj školskoj godini, imajući to u vidu, omogućili širok spektar različitih aktivnosti.
Ljudske sposobnosti u populaciji su statistički raspoređene po krivulji normalne distribucije. To znači da većina ljudi ima određene sposobnosti razvijene na prosječnoj razini, dok se broj pojedinaca s višim ili nižim sposobnostima simetrično smanjuje. Pojedinci koji imaju natprosječno razvijenu jednu ili više sposobnosti nazivaju se darovitima.
Iako se ljudi razvijaju prema nekim općim razvojnim principima koji su zajednički svima, ipak je svatko individua za sebe. Najuočljivije je to u populaciji darovite djece. Kroz različite radionice i aktivnosti nastojali smo stvarati okruženje u kojem će doći do izražaja njihovi posebni interesi i sposobnosti.
Radionica: Ukrašavanje malih platnenih vrećica
Daroviti učenici 4. i 5. razreda ukrašavali su vrećice na dva načina, crtajući po njima i šivanjem. Vrećice je sašila i pripremila Valerija Turković, majka jedne naše učenice te im je pomogla oko tehnike šivanja. Druga grupa je ukrašavala vrećice božićnom tematikom uz pomoć Vesne Jelinić, odgajateljice iz Doma za odgoj. Učenici su bili vrlo zainteresirani i zadovoljni krajnjim rezultatom.
Radionica: Scenografija
Dana 14.prosinca 2018. godine održana je radionica za potencijalno darovite učenike ( 10 učenika ) pod nazivom Scenografija. Učenici su u suradnji s asistenticom Brunom Devčić i nastavnicom iz hrvatskog jezika Martinom Zorajom izrađivali viseće anđele od kartona koji su bili dio scenografije za Božićnu priredbu. Na radionici su uz izradu anđela također slušali i predavanje predmetne nastavnice o scenografiji općenito te koliko je ona važna za bilo koju kazališnu izvedbu kao i izvođenje u drugim ustanovama i na priredbama.
Radionica: Kreativni glagoljaši
Daroviti učenici naše škole sudjelovali su na radionici Kreativni glagoljaši. Radionica je održana 25. listopada u Mjesecu hrvatske knjige . Ovogodišnja tema Mjeseca hrvatske knjige je bila Baš baština, a moto (U)čitaj nasljeđe! pri čemu je osnovni motiv bila glagoljica. Radionicu su vodile Marijana Žunac Ribičić, Ivana Kovačević Opačić, Petra Juraić Pavlačić i Darinka Vučković. Učenici su se upoznali s glagoljicom kao važnim dijelom hrvatske baštine te nacionalnog i kulturnog identiteta. Koristeći tuš ispisivali su glagoljaška slova, njihovu brojčanu vrijednost i slovo u latiničnom pismu. Na kraju radionice izradili su čestitke s motivima glagoljaških slova. Čestitke su bile namijenjene prodaji na božićnom sajmu.
Svjetski dan znanosti za mir i razvoj
Daroviti učenici petih razreda sudjelovali su u radionici „Gustoća“ koju su vodile učiteljice kemije i tehničke kulture Ankica Veseljić te učiteljica matematike i fizike Ana Graša. Učenici su radionicu započeli pričom o Aristotelu koji je otkrio da kruna nija načinjena od čistog zlata. Koristeći njegov način otkrića, učenici su sami otkrivali od kojeg su materijala načinjena dana im tijela. Prvo su mjerili masu pa volumen da bi na kraju izračunali gustoću tijela. Zatim su dobili tri različite tekućine koje su trebali uliti u jednu menzuru tako da tekućina najveće tekućine bude na dnu dok ona najmanje tekućine bude na vrhu.
Radionica: Izrada glagoljice od gline
Daroviti učenici 4.,5. i 6. razreda otkrili su tajne uspješnog oblikovanja gline. U tome im je pomogla Vesna Jelinić, odgajateljica iz Doma za odgoj djece i mladeži, Karlovac. Učenici su izrađivali i oblikovali od gline slova glagoljice koje su se naknadno pekle. Slova su bila namijenjena za projekt "Razmjena božićnih ukrasa", prodaju na božićnom štandu, ali sa ciljem edukacije naših učenika tog staroslavenskog pisma.
Aktivnost: Posjet Crkvi Presvetoga Trojstva
Sudjelovali su daroviti učenici 5.,6. i 7.r. Učenici su tako kroz integriranu nastavu povijesti, vjeronauka, likovne kulture i stručno vodstvo fra Krunoslava Alberta stekli nova znanja o baštini franjevačkog samostana i radu franjevaca. Poseban naglasak je stavljen na arhitekturu i umjetnost uređenja crkve. Nakon povratka u školu učenici su izradili likovne radove koji su poslani na natječaj „ Crkve našeg grada“. Voditelji aktivnosti: M.Mandić, M.Crnjac, P. Juraić Pavlačić
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |