KRITERIJI ZA OCJENJIVANJE VLADANJA – OŠ BANIJA
Dragi naši učenici i roditelji,
Prema Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi uspjeh učenika prati se i ocjenjuje tijekom nastave. Učenici se ocjenjuju iz svakog nastavnog predmeta te iz vladanja. Ocjene iz vladanja su opisne: uzorno, dobro, loše.
Prilikom upisa u srednju školu učenici osmog razreda mogu dobiti još jedan bod ukoliko su bili u sedmom i osmom razredu ocijenjeni iz vladanja ocjenom- uzorno.
Naša škola je sastavila kriterije za pojedinu ocjenu vladanja i o pridržavanju tih kriterija ovisit će i ocjena ( uzorno, dobro, loše ).
KRITERIJI ZA OCJENJIVANJE VLADANJA – OŠ BANIJA |
||
UZORNO |
DOBRO |
LOŠE |
Poštuje Pravilnik o kućnom redu škole i Razredna pravila
Redovno izvršava školske obveze.
Redovito pohađa nastavu i druge oblike odgojno – obrazovnog rada.
Savjesno ( u okviru svojih mogućnosti ) pristupa radnim zadacima i aktivno sudjeluje u nastavnom procesu.
Tolerantno se odnosi prema različitostima.
Argumentirano brani svoj stav, vodeći računa o normama ponašanja i osjećajima drugih ljudi ( pristojno objašnjava svoje mišljenje ).
Nema izrečenu pedagošku mjeru. *
* Uzorno vladanje može imati i učenik / ca kojemu/ kojoj je izrečena Opomena, ali samo ako je preuzeo/ la odgovornost za posljedice svog ponašanja i popravio/la se.
|
Uglavnom poštuje Pravilnik o kućnom redu
I Razredna pravila.
Povremeno zanemaruje izvršavanje školskih obveza.
Rijetko neopravdano izostaje. Ponavlja pogreške na koje je već upozoren / a, ali ih nakon upozorenja ispravlja.
Neprimjereno se odnosi prema učenicima, nastavnicima i osoblju škole. Nakon ukazivanja na neprimjereno ponašanje učenik/ca se ispričao/la i nije ponavljao/la takvo ponašanje. Preuzima odgovornost za svoje neprimjerene postupke tek nakon ukazivanja na njih. Povremeno dolazi u sukob s drugima zbog neuvažavanja drugih i neprihvaćanja različitosti.
* Dobro vladanje može imati i učenik/ca kojemu/joj je izrečena pedagoška mjera Ukora, ali samo ako je preuzeo/la odgovornost za posljedice svog ponašanja i popravio/la se.
|
Ne poštuje Pravilnik o kućnom redu škole te Razredna pravila.
Ne izvršava redovno školske obveze. Ne želi sudjelovati u nastavnom procesu ni uz poticaj nastavnika. Neopravdano izostaje s nastave ili samovoljno napušta nastavu. Nekulturno se ophodi prema ostalim učenicima, nastavnicima i osoblju škole. Nasilan / na i netolerantan/na prema drugima te rijetko preuzima odgovornost za posljedice svog ponašanja. Sklon/na je optuživati druge i prebacivati odgovornost. Greške ponavlja unatoč upozorenjima o neprimjernosti ponašanja i poticajima da ih korigira. Ne surađuje i ne prihvaća upute i savjete.
* Izrečena mu / joj je pedagoška mjera Ukora ili Strogog ukora nakon čega nije prihvatio /la promjenu ponašanja. |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |