preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
 

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

       

    

video

 "Kako se zaštititi u svijetu interneta i mobilnih aplikacija" 

 

Priloženi dokumenti:
Cyberbulling.docx

GLOBE

      

Raspored zvona

 

SAT  VRIJEME
1. 8.00 - 8.45
2. 8.50 - 9.35
3. 9.45 - 10.30
4. 10.40 - 11.25
5. 11.30 - 12.15
6. 12.20 - 13.05
7. 13.10 - 13.55
8.  14.00 - 14.45
9. 14.50 - 15.35

 

 

VIJESTI

Dani medijske pismenosti

Dani medijske pismenosti održani su drugu godinu zaredom od 8. do 12. travnja 2019. godine. Medijska pismenost djece i odraslih je važna i smatra se jednim od najvažnijih oblika pismenosti u 21. stoljeću.


Ovogodišnja tema je poštovanje prema sebi i drugima u medijima. Ona uključuje niz podtema, kao što su tolerancija, govor mržnje, dezinformacije i manipulacije, poticanje empatije i poštovanje ljudskog dostojanstva te zaštita privatnosti i sigurnost u medijima, na društvenim mrežama i komunikacijskim platformama. I ove godine naša se škola uključila u Dane nizom radionica, projekcija filmova i izložbe.

 

  • Učenici šestih razreda u sklopu medijske kulture pogledali su film Moj dida je pao s Marsa koji je posebno intersantan jer je sniman u Karlovcu i okolici. Nakon odgledanog filma, učenici su razgovarali o filmskom kadru, kutu snimanja, filmskoj glazbi i značaju boje u filmu. Isto tako, učenici su raspravljali o postupcima pojedinih likova, međuvršnjačkom zlostavljanju i problemu usamljenih pojedinaca. Svoje dojmove i razmišljanja upisali su na pripremljene listiće.

 

  • Učenici 5.a i 6.c razreda u školskoj knjižnici su sudjelovali na radionici Što učiniti kad postanem žrtva elektroničkog nasilja. Pročitali su zanimljiv ulomak koji govori o zlostavljanju preko poruka, razgovarali i odgovarali na pitanja te za kraj izradili smjernice kako pravilno postupiti u ovakvoj situaciji.

 

  • Darovite učenice osmih razreda sudjelovale su na likovnoj radionici POP ART – I to sam ja. Upoznale su se s vrstama medija te kako vizualni mediji postaju sve dominantniji. Kroz analizu dvije fotografije naučile su što su sterotipi te kako kritičkipromišljati o fotografijama koje susreću na društvenim mrežama. Upoznale su se s pop artom, kako i kada je nastao, kao i s njegovim predstavnicima. Kroz radionicu smo povezali Instagram, kao društvenu mrežu koja kod mladih ljudi dokazano izaziva depresiju, s pop artom koji je svojedobno ismijavao i ironizirao suvremenu kulturu. Zadatak je bio naslikati svoj autoportret u stilu pop arta, onako kako se vidimo bez uljepšavanja, retuširanja, namještanja i photoshopa - Selfie u pop art stilu. Slike su izložene u školskoj knjižnici.

 

  • Učenici 2.a i 2.b razreda pogledali su film Ona je fora koji je nastao u suradnji Foto grupe naše škole i Kino kluba Karlovac. Cilj projekcije je bio povećati suosjećajnost učenika prema osobama s invaliditetom. Učenici su nakon projekcije razgovarali o filmu i postupcima ostale djece prema slijepoj djevojčici. Naučili su značenje izraza osoba s invaliditetom, kako invalidnost može nastati te se prisjetili osobnih iskustava s invalidnim osobama koja su prikazali crtežom.

 

  • Na nastavi informatike održana je radionica Slika omiljenih idola u medijima i kako se zbog toga osjećam za učenike 6.a i 7.a razreda. Cilj radionice je bio potaknuti djevojčice i dječake na promišljanje o načinu prikaza muških i ženskih likova u medijima. Učenici su podijeljeni u grupe prema spolu, odabrali su omiljene ženske i muške idole iz medija i naveli nekoliko njihovih karakteristika. Rezultate su zajednički analizirali na ploči i zaključili kako medijski eksponirane osobe koriste šminku i različite tehnologije kako bi se uljepšali i prikrili eventualne nedostatke.

 

Zanimanje

Osobina

6.a djevojčice

Glumica / Pjevačica

Lijepo pjeva / Dobar stil

6.a dječaci

Youtuber

Zabavan

7.a djevojčice

Youtuber

Pametna / Talentirana

7.a dječaci

Youtuber

Zabavan /Smiješan

                          Tablica 1. Najčešća zanimanja i osobine idola učenika 6.a  i 7.a

 

 

Kroz sve aktivnosti koje smo provodili u školi, učenici su kritički analizirali i vrednovali medijske sadržaje kroz pronalaženje odgovora na tri važna pitanja: tko je kreirao poruku i s kojom svrhom; koje se vrijednosti, ideje, stajališta i informacije prenose;  kako je poruka nastala, je li poruka pouzdana i radi li se o činjenici ili nečijem mišljenju. Ako učenike potičemo na kritičko promišljanje o medijima i porukama koje dolaze do njih putem medija, postat će mudri i odgovorni medijski korisnici.  

Pripremila: školska knjižničarka

 

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: IVONA BOSILJEVAC   datum: 17. 4. 2019.

Dokumenti

Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji


Oglasna ploča

Prognoza vremena


Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 8. 2018.

Ukupno: 301343

Korisni linkovi
SVE ZA ŠKOLU
 • CARNet
 • AZOO
 • MZOM
 • EMA
 • Zbornica
 • Učitelji
 • učenici.com

GLOBE
 • GLOBE BLOG

Časopisi
 • VIDI
 • BUG
 • Meridijani


Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju