Dani medijske pismenosti
U organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku održani su 4. Dani medijske pismenosti. U ovu manifestaciju uključile su se brojne odgojno-obrazovne ustanove, knjižnice i kina organizacijom svojih predavanja, radionica, okruglih stolova i drugih aktivnosti.
Naša škola uključila se s nekoliko radionica za učenike četvrtih i šestih razreda. Tako su učenici četvrtih razreda na radionici Oglasi oko nas naučili što je medijska pismenost te vježbali kritičko promišljanje i analiziranje medijskih sadržaja na primjerima oglasa koje susreću na televiziju, internetu, u novinama ili časopisima.
Učenici šestih razreda naučili su što je Clickbait novinarstvo te kako izgledaju Clickbait članci i koja im je svrha. Koristeći zadane informacije napisali su vijest s Clickbait naslovom. Dio radova pogledajte na poveznici:
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |