Želim se dobro osjećati - e-Twinning projekt
Učenici 5.b razreda uključili su se u e-Twinning projekt "Želim se dobro osjećati" zajedno sa svojom razrednicom Anom Grašom te socijalnom pedagogicom Dijanom Grginčić. Projekt se održava tijekom nastave godine 2022./2023.
U projektu će provesti različite aktivnosti i radionice u kojima će učenici raspravljati o svojim emocijama u različitim situacijama, ponuditi ideje i moguća rješenja problema. Učenici će razvijati komunikacijske sposobnosti, suradnju, empatiju i toleranciju.
1. aktivnost: Držači pozitivnih misli
Aktivnost kojom smo započeli sudjelovanje u projektu bila je izrada "Držača pozitivnih misli". Posjetili smo Knjižnicu za mlade Karlovac gdje je knjižničarka Sanja vodila radionicu.
Nakon što smo obojili kamenčiće, na listiće smo trebali napisati što nas veseli, koje su naše pozitivne misli. I zatim smo ih pričvrstili na kamenčiće.
Kako nam je bilo i koje su naše pozitivne misli, pogledajte u sljedećem videu.
2. aktivnost: Duga sličnosti i razlike
Međunarodni dan tolerancije obilježava se 16. studenog svake godine. Tolerancija je poštivanje, prihvaćanje i uvažavanje bogatstva različitosti u našim i svjetskim kulturama.
Učenici su nakon pročitane priče „Duga“ (koju je prema indijanskoj predaji zapisala Anne Hope 1978. godine) razgovorom pokušali odrediti po čemu smo svi slični, a po čemu različiti. Svoje su ideje potom zapisali na papiriće koje su zalijepili na ploču. Kroz razgovor smo zaključili da smo svi jednako važni i da svi jednako vrijedimo bez obzira na naše sličnosti i razlike.
3. aktivnost: Ponosna/ponosan sam na sebe zbog...
Trebamo biti ponosni na svoje velike i male uspjehe! Zato ćemo svaki tjedan u našu staklenku stavljati papiriće na kojem ćemo napisati zašto smo ponosni na sebe, što smo novo naučili u prošlom tjednu. Možda je netko ispekao svoju prvu palačinku, zabio gol na utakmici, otpjevao pjesmu koju je dugo želio naučiti, dobio dobru ocjenu u školi... Na kraju polugodišta svatko će uzeti svoje papiriće, zapisati ih na papir i biti ponosan na sebe zbog svojih uspjeha! :)
Stigao je kraj prvog polugodišta, što znači da je vrijeme za čitanje naših postignuća. Učenici su svoja postignuća zapisali na papiru i tko je želio, mogao je pročitati svoje uspjehe pred razredom.
S ovom aktivnošću nastavljamo i dalje te ćemo na kraju drugog polugodišta ponovno sva postignuća zapisati na papiru i usporediti ih sa onima u prvom polugodištu.
Učenicima se ideja svidjela te smo se dogovorili da ćemo ju provoditi do kraja osmog razreda. Na kraju osmog razreda dobit će sva svoja postignuća od petog razreda nadalje. 😊
4. aktivnost: Emocije
Tema koju smo dalje proučavali bile su emocije. Učenici su igrom pantomime glumili zadanu emociju dok su ostali učenici trebali pogoditi o kojoj je emociji riječ.
Zatim smo razgovarali o vrstama emocija, gdje ih i u kojim situacijama osjete. Na crtežu su trebali crnom bojom označiti gdje osjećaju strah, crvenom bijes, zelenom ljutnju, plavom tugu te žutom radost.
Priča koja se nadovezala na emocije bila je "Košulja sretnog čovjeka". Nakon što su poslušali priču, učenici su zapisali što ih veseli, a što rastužuje.
5. aktivnost: Dan sigurnijeg interneta
Dan sigurnijeg interneta se svake godine obilježava drugi dan drugog tjedna drugog mjeseca, odnosno drugi utorak u veljači kako bi se osvijestila važnost prevencije elektroničkog nasilja, zaštite osobnih podataka te stvaranja sigurnog virtualnog okruženja za djecu i odrasle.
Nakon ogledanog filma o cyberbullyingu, razgovorom smo zaključili da je potrebno reći odrasloj osobi u koju imaju povjerenja što im se dogodilo. Zatim su izradili plakate s porukama što se smije/ne smije raditi na internetu.
6. aktivnost: Kojim jezikom oni govore?
Nakon obilježavanja Dana sigurnijeg interneta i razgovora o cyberbullyingu, teme o kojima smo pričali na satu razrednika bile su tolerancija, različitost te diskriminacija. Učenici su slušali priču o djevojčici koja radi posla roditelja često mijenja mjesto stanovanja i seli se u različite države. Iznosili su svoja razmišljanja kako bi se oni osjećali da su na njezinome mjestu i kako bi im bilo da dođu u školu u državi čiji jezik ne razumiju.
U slučaju da se nađu u sličnoj situaciji, učenici su dobili zadatak na proizvoljno odabranom stranom jeziku naučiti izreći: "Bok! Kako si?" Jesu li uspješno savladali zadatak, možete vidjeti u sljedećem video zapisu.
7. aktivnost: Majčin dan
Majčin dan je praznik majki i majčinstva koji se obilježava svake godine druge nedjelje u svibnju. Učenici 5.b razreda obilježili su taj dan pisanjem činkvina posvećenim svojim majkama.
8. aktivnost: Ponosna/ponosam sam na sebe zbog...
Tijekom drugog polugodišta učenici su nastavili sa tjednim pisanjem aktivnosti zbog kojih su ponosni na sebe. Pošto se drugo polugodište bliži kraju, na jednom su papiru objedinili sve svoje velike i male ponose.
Također, sve provedene aktivnosti možete vidjeti klikom na sliku:
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |