Terenska nastava u Salzburgu
Učenici koji uče njemački jezik kao izborni predmet bili su na terenskoj nastavi u Salzburgu, Republika Austrija, kao što je predviđeno u školskom kurikulumu. Terenska nastava održana je 27. listopada 2023. godine.
Polazak je bio u ranim jutarnjim satima, u pet ujutro, a povratak oko jedan sat iza ponoći. U pratnji učenika bile su učiteljice Danijela Kikić Dakić, Snježana Miroslavić te Vesna Krizmanić.
Nakon kraćih stajanja učenici su najprije stigli u rudnik soli Salzwelten Hallein. Učenici su obišli rudnik te Keltsko selo Keltendorf Salina u dvjema skupinama. Za obilazak rudnika učenici su najprije obukli zaštitno odijelo što ih je dosta razveselilo i nasmijalo. U rudnik su ušli vlakićem, a daljnji obilazak bio je pješice. U dijelu rudnika učenici su prešli i podzemnu granicu Austrije s Njemačkom pa mogu reći da su u jednom danu posjetili čak tri europske države (Sloveniju, Austriju i Njemačku). Obilazak rudnika bio je zanimljiv i uzbudljiv, a posebno su ih se dojmili tobogani za prelazak u sljedeću razinu rudnika. Nakon upoznavanja s poviješću rudnika, učenici su razgledali i suvenirnicu te kupili suvenire za svoje najbliže.
Nakon rudnika soli učenici su posjetili grad Salzburg s njegovim znamenitostima. Vidjeli su tvrđavu Hohensalzburg, znamenitosti u samom središtu grada kao što su dvorac Mirabell s prekrasnim vrtovima, Mozatrovu rodnu kuću i druge znamenitosti. Šetnja gradom bila je popraćena lijepim vremenom pa su učenici razgledali i fotografirali znamentitosti za sjećanje, ali i prezentiranje u školi.
Nakon razgledavanja grada učenici su se uputili autobusom u rodni grad prepuni dojmova sa željom ponovnog druženja. Iako je vožnja autobusom bila duga nije nedostajalo pjesme, druženja i smijeha.
Pripremila: Danijela Kikić Dakić
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |