Projekt: Želim se dobro osjećati
Učenici 6.b razreda i ove školske godine sudjeluju u projektu „Želim se dobro osjećati/I want to feel good“.
Sudjelovanjem u projektu, učenici će razvijati komunikacijske sposobnosti, suradnju, jačati empatiju i toleranciju. Projekt se provodi održavanjem različitih radionica i aktivnosti koje će u školi održati učiteljica matematike i fizike Ana Graša te socijalna pedagoginja Dijana Grginčić.
1. aktivnost: Titravi mobili – radionica
Prva radionica u kojoj su učenici sudjelovali bila je povodom obilježavanja Tjedna održivog razvoja. Učenici su od različitih materijala izrađivali mobile. Sudjelovanjem u radionici jačali su međusobnu suradnju te pokazali koliko su kreativni. 😊 Radionicu je održala Sanja Graša, knjižničarka Knjižnice za mlade Karlovac.
Kako je bilo na radionici, možete vidjeli na poveznici Knjižnice za mlade.
2. aktivnost: Međunarodni dan tolerancije
Međunarodni dan tolerancije obilježava se 16. studenog od 1996. godine kad ga je proglasila Opća skupština Ujedinjenih naroda kako bi se podigla svijest građana o važnosti poštivanja i uvažavanja različitosti.
Učenici 6.b razreda na satu razrednika razgovarali su o značenju riječi tolerancija. Prikazane su im slike poznatih osoba (pjevači, glumci, sportaši…). Učenici su trebali izreći svoje mišljenje o tim osobama samo na temelju izgleda. Zatim im je rečeno nekoliko činjenica o tim osobama, pokazane slike iz privatnog života. Učenici su ponovno trebali izreći svoje mišljenje o njima i odrediti bi li se družili s njima.
Kroz razgovor su zaključili da nije važan izgled osobe nego osobine koje ta osoba ima.
3. aktivnost: Ponosan/ponosna sam na…
Ovu aktivnost započeli smo prošle godine. Učenici zapisuju na papiriće postignuća/sposobnosti/djela na koja su ponosni na sebe. Tijekom prvog polugodišta, učenici su tjedno pisali svoje uspjehe te su ih na kraju prvog polugodišta stavili na papir.
4. aktivnost: Dan sigurnijeg interneta
Ove godine, Dan sigurnijeg interneta obilježen je radionicom u kojoj su učenici pričali o društvenim mrežama i koliko imaju otvorenih profila na društvenim mrežama. Razgovarali smo i o lažnim profilima te zašto ih različiti ljudi otvaraju. Radionicu smo završili aktivnošću „Dvije istina i jedna laž“ u kojoj su učenici trebali izreći dvije istinite činjenice i jednu lažnu. Ostali učenici trebali su pogoditi koja je činjenica lažna, a koje su istinite.
5. aktivnost: Dan ružičastih majica
Posljednju srijedu u mjesecu obilježava se Dan ružičastih majica, odnosno Dan borbe protiv vršnjačkog nasilja koji se obilježava diljem svijeta. Učenici 6.b razreda pogledali su video isječak u kojem je prikazano kako se suprostaviti nasilnicima. Zatim su crtežima prikazali različite situacije u kojima su primijenili prikazano.
6. aktivnost: Dan planeta Zemlje
Dan planeta Zemlje obilježava se svake godine 22. travnja. Učenici 6.b obilježili su taj dan izradom slagalice. Svaki je učenik trebao na danom predlošku nacrtati crtež vezan uz prirodu ili Zemlju. Zatim su crteži izrezani u slagalice koje su trebali složiti.
7. aktivnost: Osobine mojih prijatelja
Svjesni kako puno vremena provodimo za računalom i mobitelima u različitim položajima, učenici su na početku sata odradili vježbe razgibavanja vrata, ruku i ramena.
Puni energije, učenici su radom u parovima trebali napisati samo pozitivne osobine svog prijatelja koje su zatim pročitali jedan drugome.
8. aktivnost: Ponosan/ponosna sam na…
Osma, ujedno i posljednja aktivnost u kojoj su sudjelovali učenici bila je Ponosan/ponosna sam na... Učenici su tijekom drugog polugodišta bilježili svoje (male i velike) uspjehe te su ih sada sve zapisali na papir. Tko je želio mogao je sa svima podijeliti što je napisao.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |