UV- Male rutine...
U utorak, 05.11.2013. nastavnici naše škole slušali su na Učiteljskom vijeću zanimljivo predavanje koje je održala Dinka Juričić, prof. hrvatskog jezika
Dinka je zaposlena u Školskoj knjizi već dvadesetak godina,a predavala je i hrvatski jezik u osnovnim i srednjim školama. Trenutačno uređuje gimnazijske čitanke, drži predavanja i radionice o motiviranju, komunikacijskim vještinama i brzome čitanju. Smišlja i testira materijale za brzo čitanje, brzo učenje i računalno potpomognuto učenje. Živi u drvenoj kućici na svom osamljenom seoskom imanju, a u slobodno vrijeme uživa u čitanju, učenju, vrtlarenju, eksperimentiranju sa začinskim biljem, izradbi drvenog namještaja, lončarstvu, fotošopiranju i bezbrojnim drugim hobijima o kojima je sanjala cijelog života.
„Male rutine koje pomažu da zadržite konce u svojim rukama“ je tema o kojoj je Dinka govorila na Učiteljskom vijeću .
Dinka nas je provela kroz jedan nastavni sat koji ima svoj početak, sredinu i kraj. Naime, vodeći nas kroz nastavni sat postavila je i neka pitanja za razmišljanje kao što su: Kako učenici ulaze u razred? Kako ja ulazim u razred? Što učenici rade dok ja upisujem sat?
Takva pitanja, navela je predavačica dovode do toga da nastavnik, kako bi uspješno održao „konce u svojim rukama“ u razredu, mora razviti određene rutine.
Uputila je također nastavnike da razviju rutinu za zadnjih 5 minuta u razreda, kada učenici nisu više koncentrirani te imaju prostor u kojem se može razviti nedisciplina.
Dinka se osvrnula i na načine motiviranja učenika, a i objasnila je razliku između odgovornog ponašanja i odgovornosti. Češće naime nastavnici od učenika traže odgovorno ponašanje što je vanjska manifestacija tj. učenik pri tome ne mora mijenjati svoje unutarnje stanje (stavove, osjećaje naspram određenog ponašanja) već pokušava udovoljiti osobi ili ispraviti trenutno ponašanje.
Svoje predavanje gđa Dinka završila je sa citatom „Ništa nije vječno čak ni problem“
Kako je naveo Ravnatelj škole, ovaj nastavni sat je uistinu proletio!
Tako to biva kada se u nastavu unese ljubav prema onome što radimo, želja o postojanju obostranog razumijevanja i poštovanja, jednostavno gdje se događa „susret“ različitosti i sličnosti.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |