preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
 

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

       

    

video

 "Kako se zaštititi u svijetu interneta i mobilnih aplikacija" 

 

Priloženi dokumenti:
Cyberbulling.docx

GLOBE

      

Raspored zvona

 

SAT  VRIJEME
1. 8.00 - 8.45
2. 8.50 - 9.35
3. 9.45 - 10.30
4. 10.40 - 11.25
5. 11.30 - 12.15
6. 12.20 - 13.05
7. 13.10 - 13.55
8.  14.00 - 14.45
9. 14.50 - 15.35

 

 

VIJESTI

Smotra učeničkih zadruga Karlovačke županije

U petak, 25. travnja 2014. godine u našoj školi održana je smotra učeničkih zadruga Karlovačke županije. Marljivost, upornost, aktivnost, ustrajnost, točnost, urednost, savjesnost i discipliniranost karakterne su crte koje su bile izražene u izobilju na ovoj Smotri. 

 


 

U smotri su sudjelovale sljedeće učeničke zadruge:

UZ „Leptir“ Centra za odgoj i obrazovanje djece i mladeži iz Karlovca,

UZ „Nit“ iz OŠ  ŠVARČA,

UZ „Sunce“ iz OŠ Draganići,

UZ „Ivančice“ iz OŠ Rečica,

UZ „Brezik“ iz OŠ Žakanje,

UZ „ Ča veliki, ča mali“ iz OŠ Josipdol,

UZ „Skakavac“ iz OŠ Skakavac,

UZ „ Slap“ iz Učeničkog doma u Karlovcu,

UZ „Lipovac“ iz OŠ Generalski Stol,

UZ Regoč“ iz OŠ Ivane Brlić Mažuranić,

UZ „Zvončići“ iz OŠ Katarine Zrinski,

UZ „Rode“ iz Prirodoslovne škole iz Karlovca, te

UZ „ Krijesnica“ iz OŠ Banija.

 

 

 

„Hrvatski učenici trebaju načine podučavanja koji potiču odgovornost, učenike nagrađuju za poduzetnost, usmjerenost na drugačiji način razmatranja i rješavanja problema, dopuštaju učenje iz pogrešaka, te korištenje činjenica i ideja u smislenom okruženju i uvjetima.“

OECD, 2001

 

Učenička zadruga je mjesto poticanja postojećih i stvaranja uvjeta za razvoj novih interesa, a među brojnim zadacima koje ima je i doprinos na području formiranja radnih navika i poželjnih moralnih osobina.

Stvarajući našu Učeničku zadrugu „Krijesnica“ upravo smo to i imali u cilju - suvremeni oblik odgoja gdje se potiče unutrašnji razvoj i u kojem su bitni suradnički procesi.

Radne navike  su  ništa drugo nego pozitivan stav prema duhovnim i materijalnim vrijednostima, snažna potreba na području radne upornosti i dosljednosti.

Kroz proces razvijanja radnih navika formira se i pozitivna slika o sebi – vjera u sebe: ja  mogu, ja znam, ja vrijedim, ja hoću, ja pripadam…

Pozitivna slika o sebi ima snažnu motivacijsku ulogu na ustrajnosti u započetim aktivnostima i u otvaranju novih aktivnosti.

…sve se nadovezuje jedno na drugo i jedno bez drugoga ne može, ciklus koji se kao biljke u proljeće ponovno obnavlja i zeleni. Potrebno je, međutim zasaditi zrno, zrno želje, motivacije, pozitivnih osjećaja prema sebi i drugima. Nije dovoljno zasaditi ga i pustiti da sam nađe put prema svjetlu. Potrebno ga je njegovati, brinuti za njega, štititi ga kako bi moglo izrasti u viziju koju smo imali kada smo ga zasadili.

 

Naši mali vrtlari bili su vrijedni, sadili su, promatrali, njegovali svoje biljčice kako bi sve bilo spremno za ovu Smotru.

Kroz ovu Smotru učeničkih  zadruga mogli smo vidjeti kreativnost na djelu, učenike koji su pokretači, izumitelji, otkrivatelji skrivenog. Ipak bez podrške mentora, društva  i stvaranja pozitivne klime u kojoj razvijaju svoje talente to ne bi bilo moguće ili bi bilo jako teško. Po prezentacijama, angažmanu, komunikaciji učenika moglo se primijetiti koliko imaju samopouzdanja, a ono nije bilo trenutno, prigodno. Znamo da ga treba graditi i da su ih njihovi voditelji poticali, učili upravo kroz radni proces učeničke zadruge.

Kojim putem...? Gdje vam je...? Možemo li...?

Gosti su postavljali pitanja,  a odgovarale su naše hostese.

Naši zadrugari su ranoranioci te su svoje radove došli pripremiti i izložiti vrlo rano. Potrebna je pažnja, koncentracija, organiziranost, podjela rada...

Kad se male ruke slože  - Povjerenstvo

pozdravni govor ravnatelja Danka Pavlačića  i voditeljice Učeničke zadruge "Krijesnica" Irene Gažan

DOBRO DOŠLI U NAŠU ŠKOLU!

...a sada... vrijeme je za ocjenjivanje

Nakon svečanog otvaranja smotre sudionici su prikazali radove učeničkih zadruga na izložbi otvorenoj za posjetitelje koji su oduševljeno promatrali izložene radove. Tijekom izložbe prosudbena komisija je vrednovala radove učeničkih zadruga no nije im bilo lako s toliko kreativnih i dobro predstavljenih ideja.

UZ "Krijesnica"

 

...male tajne naših pletilja povjerene su g. Željku Šančiću - pročelniku Upravnog odjela za prosvjetu, kulturu,tehničku kulturu, šport i informiranje Karlovačke županije

 

 

„Reci mi i ja ću zaboraviti,

Pokaži mi i ja ću možda zapamtiti,

Uključi me i ja ću razumjeti .„ 

 

Nakon zaslužene okrijepe, Vesna Jelenić iz Doma za odgoj djece i mladeži održala je radionicu „Upoznavanje s keramikom“ kojom je učenike i sudionike smotre uvela u svijet keramike i specifičnostima rada sa istom.

    

nastali radovi odlaze na pečenje...

Smotra se privodila kraju, a službeno je završila proglašenjem pobjednika. Tako je UZ „Leptir“ iz Centra za odgoj i  obrazovanje djece i mladeži osvojila je prvo mjesto, UZ „Ča veliki, ča mali“ osvojila drugo mjesto dok je UZ „Skakavac“ osvojila treće mjesto.

1. mjesto - Centar za odgoj i obrazovanje Banija

Ravnatelj je svim sudionicima podijelio prigodne poklone i zahvalio na uloženom trudu te sudjelovanju.

Ranije pripremljeni pokloni za naše goste s proizvodima naše zadruge. 

Vrijeme je za prikupiti sve informacije sa ove Smotre i poslati izvještaj.

 

 

Uspješnost se na ovoj Smotri nije mjerila u brojevima, statistici već u zadovoljstvu, osjećaju osobnog postignuća koje je bilo prisutno kod svakog učenika i mentora koji su stajali pored svojih izložbenih primjeraka.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Dijana Grginčić   datum: 28. 4. 2014.

Dokumenti

Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji


Oglasna ploča

Prognoza vremena


Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 8. 2018.

Ukupno: 301343

Korisni linkovi
SVE ZA ŠKOLU
 • CARNet
 • AZOO
 • MZOM
 • EMA
 • Zbornica
 • Učitelji
 • učenici.com

GLOBE
 • GLOBE BLOG

Časopisi
 • VIDI
 • BUG
 • Meridijani


Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju