preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
 

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

       

    

video

 "Kako se zaštititi u svijetu interneta i mobilnih aplikacija" 

 

Priloženi dokumenti:
Cyberbulling.docx

GLOBE

      

Raspored zvona

 

SAT  VRIJEME
1. 8.00 - 8.45
2. 8.50 - 9.35
3. 9.45 - 10.30
4. 10.40 - 11.25
5. 11.30 - 12.15
6. 12.20 - 13.05
7. 13.10 - 13.55
8.  14.00 - 14.45
9. 14.50 - 15.35

 

 

VIJESTI

Dječji tjedan 2014.

Dječji tjedan je tradicionalna godišnja akcija i aktivnost posvećena djeci, a održava se u prvom punom tjednu mjeseca listopada. Kako je prošao Dječji tjedan? Pogledajte!


Ciljevi dječjeg tjedna su usmjeriti pozornost najšire javnosti prema ostvarivanju prava, potreba i aktivnosti s djecom i za djecu, organizirati posebne i prigodno odabrane igre, priredbe i stvaralačke aktivnosti djece i za djecu, poticati volonterski društveni i stručni rad odraslih s djecom, te aktivnu participaciju djece u aktivnostima lokalne zajednice i šire.

Ove godine Dječji tjedan započinje 6. listopada 2014. i to na Međunarodni dan djeteta.

 

Ovo je tjedan u kojem djeca posebno mogu pokazati svoje talente, vještine i znanja  ali i izraziti svoje stavove i  tako postati aktivni članovi društva.

Tjedan je upravo i započeo na takav način - djeca su izrazila svoja mišljenja tijekom prijema kod zamjenika gradonačelnika gdin. Delića. Predstavnici Vijeća učenika iz svih osnovnih škola mogli su tako zamjeniku postaviti pitanja koja su ih zanimala ali i pokazati mu zabrinutost koju imaju današnja djeca. 

http://www.trend.com.hr/trend-portal/vijesti/10582-djecji-je-tjedan-prilika-da-najmladi-izraze-svoje-stavove-i-postanu-aktivni-clanovi-drustva

Ove godine poseban naglasak je na senzibilizaciji i humanitarnoj aktivnosti djece u školama i vrtićima za svoje vršnjake ugrožene na poplavljenim područjima. Zato je moto ovog tjedna „Imam prijatelja, nisam sam“ u sklopu aktivnosti Djeca djeci.

 

 

Imajući u vidu već spomenute ciljeve u našoj školi tijekom tjedna organizirano je niz radionica za naše učenike. 

Radionica: Pozdrav jeseni  /  1.a, 1.b

voditeljice: Dedić, Sila

Učenici 1. razreda su na jedan sat posjetili Vrtić i vratili se na svoje "staro" mjesto gdje su provodili dosta vremena. Svoje vrijeme su ovaj put proveli družeći se sa starijom grupom vrtićke djece. Izrađujući životinje od kestena uz pjesmu "Životinjski glasovi" , vrijeme je zaista brzo prošlo. Složivši tako izložbu svojih radova mogli su otići na igralište i oprostiti se uz igru i smijeh.

 

Radionica: Mali znanstveni laboratorij / 3.b

voditeljica: Mirjana Ogorec

Cilj je bio postupno uvođenje u istraživački način rada u laboratoriju i to pomoću jednostavnih pokusa te poticanje istraživačke, inovatorske, konstruktorske i druge stvaralačke aktivnosti.Učenici su tako razvijali sposobnost promatranja, opisivanja, zaključivanja i uspoređivanja.

Učenici su bili podijeljeni u pet skupina

1. Pokus (ekopokus): Voda i ulje

Na problemsko pitanje:  Zašto „crne mrlje“ izlivene iz brodova plivaju na vodi?, učenici vođeni etapnim listićem sami izvode pokus, vode bilješke i zapažanja, te izvode zaključak. Potom prezentiraju.

2.Pokus: Jaje na vodi

Problemsko pitanje: Znaš li gdje je lakše plivati: u moru ili u rijeci/jezeru?

3.Pokus: Spajanjem dviju otopina- nastaje mineralna voda

–dodatni zadatak - izmisliti ime za vodu i  dizajnerski riješiti etiketu.

 

Radionica: Razderano srce / 8.c

voditeljica: Snježana Miroslavić

Učenici su od crvenog papira izrezali srce i na njemu napisali  JA SAM VAŽAN/NA. Srce su zalijepili selotejpom na prsa. Prije nego što je pročitala priču priču „Razderano srce“, razrednica je dala uputu učenicima da pažljivo slušaju te da svaki put kad u priči čuju nešto što može povrijediti osobu ili utjecati na to da se osjeća loše i ima o sebi loše mišljenje, otrgnu komad svog papirnatog srca.

U priči je tako zabilježeno 15 situacija koje mogu povrijediti ( razderati srce).Djeca su otkinula u rasponu od 8 do 18 komadića. Uslijedio je razgovor o osjećajima dječaka iz priče: kako se osjećao, što se može dogoditi ako bi se to često ponavljalo te koju riječ potpore bi mogli uputiti.

 

 

Radionica: Zapamti muzejske predmete / 3.b

voditeljica: Mirjana Ogorec

S ciljem prepoznavanja muzejskih predmeta te učenja kroz zabavu, učenici 3.b razreda posjetili su Gradski muzej Karlovac  te razgledali stalnu postavu uz stručno vodstvo. 

 

Radionica: Izrada instrumenta za mjerenje

voditeljica: Barka Komadina

Grupa učenika od kojih je dio u GLOBE - timu organizirali su izradu instrumenta zvanog "VIZIR" koji služi za mjerenje pokrovnosti krošnje ( gustoća lišća ).Inače se protokol mjerenja primjenjuje u GLOBE programu 2 puta godišnje, a kroz duži niz godina mjerenja će pokazati propadaju li krošnje drveća na nekom području ili možda napreduju. Takve spoznaje su važne za praćenje stanja u okolišu i traženje uzroka promjenama.Cilj izrade ovog instrumenta je bila prezentacija drugim učenicima kako bi se djeca zainteresirala za znanstveni i istraživački rad. Tako su učenici izašli na teren i u školskom parku pokazali kako se radi s tim instrumentom.Znanje o stanju okoliša vodi ka očuvanju tog istog okoliša, a posebno kada to znanje prikupljamo od dječjeg doba.

 

 

Radionica: Dijete (drvo) je prvo! / 5.b

voditeljice: Ankica Veseljić, Ana Graša

Prije same radionice tj. trganja, miješanja, zalijevanja,  peglanja i rezanja učenici su se prisjetili dječjih prava koja znaju i ispisivali ih na ploču. To je bio uvod s kojim su lakše krenuli u postupak izrađivanja recikliranog papira. Što im je sve bilo potrebno za izradu? Stari papir, vruća voda, boja za pisanice, štirka, mrežica, ručnik, valjak, pegla i puno dječjih ruku - uzbuđenih, željnih novih svari, sretnih i zadovoljnih.

Dobra priprema nastavnica kemije i fizike + sretna djeca + očuvanje okoliša ( cilj )  = uspješna radionica

 

  

 

Radionica: Drvo poezije sjećanja na djetinjstvo

voditeljice:  Ivana Kovačević Opačić,  Marijana Žunac Ribičić, Darinka Vučković

Učiteljice hrvatskog jezika i školska knjižničarka pripremile su s učenicima 8.a i 8. b razreda radionicu pod nazivom Drvo poezije sjećanja na djetinjstvo. U realizaciji radionice pomogla je i učiteljica Maja Novosel koja je s učenicima iz produženog boravka izradila drvo od stiropora. Učenici su prvo odabrali pjesmu koja je vezana uz djetinjstvo. Pripremili su se za izvedbu pjesme pred ostalim učenicima te pripremili list na koji su napisali pjesmu. Radionica je održana u halu škole ispred panoa na kojem je unaprijed postavljeno drvo. Nakon izvedbe pjesme svaki list i svaka pjesma dobila je svoje mjesto i time obogatila Drvo poezije. Tako je drvo golih grana s početka radionice nakon učeničkih recitacija zablistalo uz listove u bojama jeseni.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Dijana Grginčić   datum: 8. 10. 2014.

Dokumenti

Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji


Oglasna ploča

Prognoza vremena


Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 8. 2018.

Ukupno: 301348

Korisni linkovi
SVE ZA ŠKOLU
 • CARNet
 • AZOO
 • MZOM
 • EMA
 • Zbornica
 • Učitelji
 • učenici.com

GLOBE
 • GLOBE BLOG

Časopisi
 • VIDI
 • BUG
 • Meridijani


Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju