UV - Motiviraj me,bit ću bolji!
U srijedu, 02.03.2016., održano je predavanje za nastavnike o motivacijskim tehnikama. Predavanje je održao Damir Domišljanović.
Učitelj razredne nastave Damir Domišljanović ima više od 30 godina prosvjetarskog staža, suautor je niza udžbenika za razrednu nastavu i pokretač dječjeg časopisa Prvi izbor. Također je i autor raznovrsnih zadataka za vježbanje ispitnih materijala za hrvatski jezik, prirodu i društvo te taktilne slovarice za učenike prvog razreda osnovne škole i nekoliko funkcionalnih slikovnica za vrtiće.
Na predavanju za nastavnike, Domišljanović je govorio o utjecaju motivacijskih tehnika na kvalitetetu nastave. Kako je pojasnio i iz vlastitog iskustva - nema nemotiviranog učenika. Postoje samo privremena nemotivirana stanja koja mogu izazvati sama škola, nastavnici ili učenici ( E. Jenesen ).
Kako povećati unutarnju motivaciju za učenjem?
1. prilagođavanjem onog što se uči učeničkim interesima
2. uvođenje novosti i raznolikosti u nastavu
Kako povećati vanjsku motivaciju za učenjem?
1. koristite pohvale
2. naučite učenike samopohvalama
3.uvedite pozitivna vjerovanja
4.osigurajte fizičku i emocionalnu sigurnost
Gdin. Domišljatović je u šaljivom tonu održao predavanje ali ne zbog toga i manje ozbiljnom kako i priliči ovoj temi. Govoreći o svom iskustvu i radu s učenicima nailazio je i sam na poteškoće na koje nailaze svi oni koji podučavaju. Upravo mu je u tome pomogla motivacija, dodatno učenje i usavršavanje. Kako kaže" kad si motiviran, imaš cilj i trudiš se". Trudeći se kroz svoju nastavu neprestano održavati interes učenika osmišljavao je različite tehnike poput motivacijskog razgovora, igre asocijacija, kvizove, rebuse, zvučne zapise, karikature, mimike, pantomimu i dr.
"Nemoguće je biti učitelj, a ne biti i učenik"
Ruska narodna
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |