Dječji tjedan - "Neka odrastanje bude dječja igra"
"Ako postoji nešto što želimo promijeniti kod djeteta, trebamo prvo vidjeti nije li to nešto što bi možda bolje trebalo promijeniti u nama samima."
Bernard Shaw
Pano pod nazivom "Dijete sam jer..." koji su izradili učenici zajedno s nastavnicom likovnog Juraić Pavlačić, najava je našim učenicima za početak Dječjeg tjedna 2016.
Kiša i loše vrijeme na početku Dječjeg tjedna nije moglo zaustaviti dječju radost i veselje. Petstotinjak djece iz svih karlovačkih osnovnih škola svojim glasovima poslali su poruku ljubavi. Pjesmom i plesom dočarali su dječju razigranost, vedrinu i svjetlost koja prolazi i kroz tamne oblake ovog kišnog dana.
U našoj školi već se početkom tjedna osjećala neka posebna radost, a kako i nebi kada su svi pogledi usmjereni prema djeci koja kroz ovaj tjedan nastoje pokazati svoju kreativnost i posebnost.
Tijekom cijele školske godine usmjereni smo na naše učenike i želimo istaknuti njihovu individualnost i specifičnosti koje imaju. Posebnu pažnju pridajemo kroz ovaj tjedan i nama odraslima. Kroz različite aktivnosti podsjećamo se što zapravo znači biti dijete i koja je naša odgovornost u stvaranju djetinjstva kao čvste podloge za izvrsnost u njihovoj budućnosti.
Planirajući različite aktivnosti bili smo usmjereni ka tome da se približimo jedni drugima i upoznamo one momente u osobnosti svakoga koje nemamo prilike vidjeti u svakodnevnoj nastavi.
Posjet delegacije djece i članova DND Gradonačelniku
Posjet je organiziran u četvrtak, 06.10.2016. u 10 sati. Svaku školu predstavljalo je nekoliko učenika, a za tu prigodu učenici su tijekom tjedna pisali literalne uradke ili poruke. Najbolje pjesme, sastavke i priče prezentirali su i oživjeli u gradskoj Vijećnici. Naravno, tema svih uradaka je bila "Volim svoj grad". Pedagoginja Petrekanić i soc.pedagoginja Grginčić dovele su u Gradsku Vijećnicu predstavnike i naše škole: Nensi Peretić, 8.c - predsjednica Vijeća učenika, Leticija Milosavljević, 6.b, Roka Klarić, 8.c i Duje Korač, 5.b. Nensi je našu školu predstavila na vjerodostojan način, spomenuvši i specifičnosti koje imamo poput grba škole i himne. Zajednički su potom pročitali pjesmu koju je napisala Roka.
Radionica: Razredna knjiga prijateljstva
Učenici 2.r. PŠ Hrnetić, zajedno sa svojom učiteljicom Danijelom Jurac izradili su razrednu knjigu prijateljstva. Svaku stranicu su posebno oslikali sa onim situacijama i motivima koji njima predstavljaju prijateljstvo.
Radionica: ŽIVOT(INJE) NAŠEG KRAJA
Kako se 4. 10. Obilježava Svjetski dan zaštite životinja, učenici 2. a i 2. b razreda sudjelovali su na radionicama kojima je tema bila šumske životinje. Na početku su se podijelili u 3 grupe tako što su izvlačili papiriće u tri različite boje.
Zakonetke / Bubamare - učenici su odgonetavali zagonetke na temu šumskih životinja. Nakon zagonetki su izrađivali bubamare koje su pretvorili u bedževe, štapne lutke i ukrase za dom.
Najdraža šumska životinja - učenici su na ovoj likovnoj radionici crnim flomasterom nacrtali odabranu šumsku životinju našeg kraja (jež, vuk, medvjed, vjeverica, zec ), izrezali ju i zalijepili na šapić. Izradili su zanimljive štapne lutke.
Igra asocijacije - učenici su u školskoj knjižnici sudjelovali u igri asocijacije. Na početku su pročitali ulomak iz knjige Priče iz Zelengrada. Nakon što su se prisjetili šumskih životinja i njihovih obilježja, sudjelovali su u igri asocijacija gdje su pogađali imena životinja.
Radionica: Povreda dječjih prava tijekom rata
Povodom obilježavanja dječjeg tjedna i povodom obilježavanja napada na Karlovac( 4. 10. ) učenici 7.b razreda saslušali su kratko predavanje i potom izradili pano u učionici povijesti. Uz pomoć nastavnice Crnjac izložili su fotografije zabrinute i tužne djece u Domovinskom ratu nasuprot slikama nasmijane i sretne djece danas. Izradili su plakat/ listu dječjih prava koja su povrijeđena tijekom rata
Radionica: Ruke prijateljstva
Radionica je održana u školskoj knjižnici a sudjelovali su učenici 8.a i 8.b razreda. Na početku radionice, kroz razgovor, učenici su se prisjetili odlika dobrog prijatelja. Ocrtali su svoj dlan na šarenom papiru i upisali najvažniju osobinu koja krasi dobrog prijatelja. Nakon što su izrezali svoj dlan, zalijepili su ga na bijeli papir. Na dlanovima su zapisali sljedeće osobine: razuman, pouzdan, povjerljiv, mudar, nesebičan, hrabar, strpljiv, pošten, duhovit, odan, osjećajan, pametan i darežljiv. U drugom dijelu radionice prisjetili su se osobina koje ne vole i koje smatraju lošima. Ovog puta su ih zapisali samo na bijelom papiru koji su kasnije zalijepili na crni papir. Osobine koje ne vole kod svojih vršnjaka su: dvoličnost, neiskrenost, bahatost, sebičnost, umišljenost; kada su pohlepni, hvalisavi, ulizice, bezobrazni, ljubomorni, zavidni, prosti, nasilni, nekulturni, nepošteni, naivni , nestrpljivi… Kao što se vidi iz popisa osobina, priznali su da im je lakše bilo odabrati negativnu osobinu.
Radionica: Dabrova kućica
Učenici 1.b razreda zajedno s učiteljicom Ogorec obilježili su na zanimljiv način Svjetski dan zaštite životinja ( 4.10.2016 ). Putem zagnetke i pjesme o dabru zajednički su otkrivali znanje o toj zaštićenoj životinji. Učenici su tako tražili dabrove prijatelje ( zaštićene životinje ), a na kraju u skupinama izrađivali dabrovu kućicu.
Radionica: OBOJI I NOSI
Učenici sedmih razreda sudjelovali su u radionici pod nazivom „Oboji i nosi“. Na platenim vrećicama ispisivali su poruke o prijateljstvu i ljubavi.Nastavnica Ana i Antonija prisustvovale su kreativnosti i individualnosti svojih učenika, a sve se to odražavalo kroz slike na torbama. Tako su i same poželjele imati jednu takvu torbu koja bi ih podsjećala koliko je prijateljstvo važno.
Radionica: Dječje dužnosti i dužnosti
Ruku pod ruku uz dječja prava idu i dječje obaveze koje su ovaj put željele naglasiti učenici 1. i 2. razreda PŠ Mekušje zajedno s učiteljicom Sanjom. Koliko se god učenici protivili svojim svakodnevnim obavezama i dužnostima, one ih čine sigurnima i stabilnima dok god su te dužnosti redovite i dosljedne.Učenici su tako u razgovoru odvojili one obaveze koje im se sviđaju od onih koje baš i ne vole. Učenici su izrađivali jesenske listove na kojima su upisali svoje omiljene i one manje omiljene dužnosti i lijepili ih na veliko drvo koje se nalazi na razrednom panou. Po završetku je bilo objašnjenje kako i one manje omiljene dužnosti imaju nešto što čini dobro tebi ili okolini u kojoj se nalaziš pa će možda i takve dužnosti postati favorit.
Radionica: Vanzemaljci
Učenici 3. a i 3. b razreda, ove školske godine, obilježili su Dječji tjedan u kazalištu Zorin dom gledajući dječju predstavu Vanzemaljci koja je bila poticaj za daljnji rad. Učiteljice Zorica Dedić i Diana Sila organizirale su radionice na tu temu. Učenici su radili u skupinama. Jedni su pisali monolog : Ja sam Vanzemaljac, drugi dijalog : Moj susret sa Vanzemaljcem, a treća skupina je crtala strip: Vanzemaljac među nama.
Nakon čitanja i prezentacije učeničkih radova, pod satom LK i SRO učenici su uz pomoć kolaž papira izrađivali svog Vanzemaljca i od plastelina izrađivala najslađe kolače i torte za novostečenog prijatelja Vanzemaljca.
Popravili su njegovu svemirsku letjelicu, zaželjeli mu sretan put i što skoriji dolazak u posjet Zemlji gdje je stekao nove prijatelje.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |